name="description" content="CraiovaNews - Lastest News, Breaking News, News, Photos, Videos" name="robots" content="nofollow">

Geolgău: "Ţicleanu e unul dintre cei mai citiţi tehnicieni pe care i-am întîlnit, va avea rezultate la Craiova"

"Consider că este un început de drum din acest moment. De cînd am revenit în cadrul clubului, aproximativ o săptămînă, am trecut printr-o perioadă destul de dificilă, în sensul că am purtat discuţii cu mai mulţi antrenori şi am tot aşteptat răspunsuri. Am reuşit finalmente să cădem de acord cu Aurel Ţicleanu, fostul meu coechipier şi fost jucător emblematic la Universitatea Craiova, actualmente la final de contract în Kuweit. Mi-a fost foarte uşor să-l conving să vină, negocierile au fost finalizate luni seară în cîteva minute.

Toţi marii componenţi ai Craiovei Maxima s-au gândit la un moment dat sau se gândesc la postul de antrenor al Universităţii, aşa cred că şi Aurel s-a gîndit. Eu am fost cu el în Kuweit pe parcursul a 10 luni şi comentam foarte mult despre soarta echipei, dar nu despre o posibilă revenire a amîndurora, eu în funcţia de preşedinte şi el în cea de antrenor. Pur şi simplu vorbeam despre joc, despre fotbaliştii din lot şi valoarea lor, despre rezultate şi situaţia din acel moment, tot ce înseamnă Universitatea Craiova.

Vă pot spune că Aurică este unul dintre cei mai citiţi tehnicieni pe care eu i-am întîlnit în ultimii ani şi sînt convins că va avea rezultate ce îi vor obliga pe contestatari să-şi regrete cuvintele. S-au făcut eforturi mari, de achiziţii de jucători, de prelungiri de contracte şi cred că valoarea lotului este una mai ridicată acum. El încearcă să ajungă cît mai repede, are unele probleme de rezolvat cu vechiul club, dar luni cred că va fi aici pentru a pleca împreună cu echipă în cantonamentul din Austria, programat între 29 iunie - 11 iulie", a declarat Gheorghiţă Geolgău, conform ediţie.ro

0 Response to "Geolgău: "Ţicleanu e unul dintre cei mai citiţi tehnicieni pe care i-am întîlnit, va avea rezultate la Craiova""

Post a Comment

Histats statistic

Powered by Blogger